Specialista na -párty stany- a -zahradní nábytek- skladem


Cvičení s činkami - bříško 1. Díl

Je tu opět čas, kdy si většina z nás dává předsevzetí, že už konečně začne cvičit. Pokud to správně uchopíme, zvládne naše předsevzetí vydržet delší dobu než jen 1 měsíc, a možná se stane nedílnou součástí našeho života. 
Již jsme si řekli, jak posilovat ruce pomocí činek. V dnešním článku se zaměříme na bříško, kdy využijeme také činky. 

VYBRAT ČINKY

Zahřátí

V minulých článcích jsme si řekli, že před každým cvičením je potřeba se řádně zahřát. Platí to i v tomto případě. Nejprve si řádně vyvětráme místnost a připravíme si pití. Pokud trpíte na křeče při cvičení je dobré popíjet neperlivou Magnesii. 
Zahřátí je dobré věnovat alespoň 5 minut. Pokud rádi cvičíte s hudbou, tak si ji nezapomeňte pustit. Pro zahřátí je dobrá rychlejší hudba. 
Začneme mírným poklusem na místě, který postupně zrychlujeme až na úplné maximum. Poté začneme zase zpomalovat. Běhu bychom měli věnovat cca 2 minuty. Poté se krátce vydýcháme a jdeme na další cvik. Velice dobrým zahřívacím cvikem je “jumping jack” nebo-li česky skákací panák na místě. Stojíme rovně, vyskočíme a zároveň rozkročíme nohy a ruce jdou přes rozpažení do tlesknutí nad hlavou. Ve výskoku se pak zase vrátíme do stoje. Takto zkusíme udělat 50 panáků v tempu. Máte-li 50 panáků je čas se pořádně vydýchat a čeká nás poslední zahřívací cvik - rotace. Stojíme rovně, ruce rozpažíme, nohy jsou u sebe. Začneme poskakovat, tak že nám trup rotuje - horní část těla jde na jednu stranu a dolní část těla jde na druhou stranu. Vydržíme v rychlém tempu rotovat alespoň 1 minutu. 
Jsme zahřátí. Pořádně se napijeme a jdeme posilovat.

Posilování bříška s činkami

První cvik je zaměřen hlavně na šikmé břišní svalstvo, ale zamaká si i přímý břišní sval. Začneme ve stoje. Mírně se rozkročíme, tak na šířku ramen. Do každé ruky si vezmeme činku, ruce jsou podél těla. Zatáhneme břišní svaly, ramena jsou dole a mírně zatažená dozadu, hlava je rovně. Nyní provádíme mírné úklony doprava a pak doleva. Pohyb vychází z pasu. Jdeme-li do úklonu je výdech, když se narovnáme je nádech. Tento cvik je ideální provádět po dobu 1 minuty, pak si odpočinout po dobu 20 až 30 sekund a jít na druhou sérii. Cvik opakujeme ve 3 až 5 sériích.
Druhý cvik je na příčné břišní svalstvo tzv.core. Sedneme si na zem, máte-li karimatku, tak ji určitě využijte. Takže se posadíme, pokrčíme nohy a srovnáme záda, hlavu vytáhneme z ramen a celou dobu si hlídáme, aby nám ramena nešla nahoru k uším. Činky si připravíme vedle sebe, každou na jednu stranu. Nyní zvedneme nohy, tak aby stehna a lýtka svírala pravý úhel. Předpažíme ruce a v této poloze vydržíme 30 sekund. Stále pravidelně dýcháme snažíme se mít zatažené bříško. Pokud ucítíme bederní páteř, okamžitě cvik přerušíme.  Po 30 sekundách povolíme a 10 sekund odpočíváme. Zvládneme-li cvik po technické stránce, je na čase přidat do rukou činky a tím si cvik ztížit. Cvik opakujeme ve 3 až 5 sériích.

Závěr

Na konci každého cvičení je třeba se protáhnout. Lehneme si na záda vzpažíme ruce a s nádechem se vytahujeme za rukama a nohama. Při výdechu napětí uvolníme. Opakujeme po dobu 3 nádechů a výdechů. Následně si přitáhneme kolena k tělu a mírným krouživým pohybem masírujeme bříško. Na závěr si chvilku poležíme a soustředíme se na svůj dech. Poté pomalu vstaneme, aby se nám nezatočila hlava. Následuje doplnění tekutin.
V dalším článku si představíme další cviky na bříško. Pevnému tělu a radostné mysli zdar:-).

VYBRAT ČINKY

Pokračování cviky na bříško 2. Díl



Garance doručení 

 

774 454 067
info@t-zbozi.cz

Po - Pá 9.00 - 16.00


Proč nakoupit u nás

  • 1. 100 % zboží skladem
  • 2. profesionální klientský servis
  • 3. dodání do 48 hodin
  • 4. recenze zákazníků
  • 5. kvalitní zboží za rozumnou cenu

Naše T-obchody

  • t-nabytek.cz
  • t-digestore.cz
  • t-zbozi.sk
  • t-vanocniosvetleni.cz