Činkové sety | Sady činek

Sady činek vždy skladem. Objednejte a do 2 dnů cvičte!

Píšeme pro vás: jak cvičit - rádce

0
50001



Pro koho jsou určeny činkové sety

Činkové sety využijí hlavně kulturisté, ale i atleti, gymnasti a další sportovci, stejně tak jako všichni, který chtějí mít prostě dobrou fyzičku a lépe vypadat. Činky jsou vhodné i pro úplné začátečníky a užijí je také obě pohlaví, jak muži, tak i ženy. Ženy mohou sady činek využít při hubnutí a tvarování postavy před sezónou plavek, ale i během roku. Muži mají rádi činky pro svůj body-building, oblíbenou kulturistiku nebo třeba i v rámci tréninku bojových a dalších druhů sportů.

Činkové sety a silové cvičení

Nejzákladnějším způsobem posilování s činkami, kdy lze dobře použít činkové sety, je silový způsob a dynamické cvičení. Silový způsob se hodí pro body-building, kulturistiku a při mnohých dalších sportech a cvičeních. Jde o druh cvičení, kdy potřebujete, aby vám vaše svaly zbytněly a pořádně se vyrýsovaly. Začínáme s jednoručkami. Postupně je třeba zvyšovat váhu a přidávat závaží až na takzvané osobní maximum. Vždy raději cvičte pomalu, ale provádějte cvik přesně. Každý cvik musí být proveden precizně a v celém rozsahu. Jen tak je váš sval zatížen v jeho celkové délce. Jde o typ cvičení, kdy pracujeme na kyslíkový dluh. Spalují se při něm energetické zásoby v podobě cukrů. Jde hlavně o glykogen uložený v játrech a svalech. Při mnohem intenzivnějším cvičení, tedy silovém posilování pracuje organismus anaerobně a nespaluje tuky. Zbytňují ale při něm svaly a svalová vlákna se při pravidelné zátěži takzvaně zmnoží a jednotlivě zvětší.

Dynamický způsob posilování a sady činek

Dynamické posilování s činkami je trochu jiné. Tuky se rozkládají beta-oxidací, tedy s přítomností kyslíku v buňkách. Při dynamickém cvičení s použitím sady činek je nižší intenzita zátěže a naše tělo přechází na kombinaci spalování jak cukrů, tak i tuků. Pokud jsme v nízké tepové frekvenci, zdrojem energie bude zejména tuk. Kvůli tomu se cvičí s nízkou váhou a posilovací činky i sety určitě využijete. Intenzita zátěže není tak velká a jedete na aerobní spalování tuků. Zde je dobré využít lehkých činek jako při aerobiku. Ocení to hlavně ženy pro hubnutí, ale třeba i atleti a gymnasté za účelem zvýšení dynamické síly.



Garance doručení 

 

+420 774 454 067
info@t-zbozi.cz

Po - Pá 9.00 - 16.00