Krásný den všem, jsme moc rádi, že jste zavítali do našeho e-shopu T-zboží.cz.  Pokud čtete tento článek, tak se právě nacházíte v kategorii činek a vybíráte, které činky si pořídíte. Co je však daleko úžasnější, že jste se rozhodli rozhýbat a zpevnit své tělo.  Chceme, aby vaše rozhodnutí nezůstalo jen u nákupu činek, které zůstanou ležet někde v koutě. Víme, že začátky jsou těžké a vydržet je někdy ještě těžší. Řekli jsme si tedy, že se vám pokusíme vaše začátky zpříjemnit pár postřehy z praxe.

Staré známé heslo „MÉNĚ JE VÍCE“, u posilování platí více než kde jinde.  Vybírejte tedy pro začátek činky s menší gramáží, anebo činky, kde si zátěž budete přidávat postupně (vždyť do našeho e-shopu se můžete kdykoliv vrátit a vybrat si další činky). Přeženete-li začátek, budou vás ruce bolet několik dní a ke cvičení se vám bude hůře vracet.  Je důležité dobře začít, to znamená vybrat správné činky a udělat si rozumný plán. Teď si asi řeknete, co je to rozumný plán? Je to snadné, zkuste se řídit těmito 4 body, ale hlavně vaším tělem, které si samo řekne, co potřebuje.

4 základní tipy jak začít posilovat

1.      Začněte pozvolna. Každý den si vyhraďte 10-30 minut na cvičení. Záleží na vašich časových možnostech.

2.      Před každým posilováním se nejprve řádně zahřejte. Ideální je běh na místě, poskoky nebo jen rychlá chůze. Poslouchejte svoje tělo, to dobře ví, co mu vyhovuje.

3.      Posilování začněte s malým počtem opakování a postupně přidávejte. Např. začnete s 10 opakováními a po týdnu (cítíte-li se dobře, můžete zvýšit počet dříve, necítíte-li se na to, můžete zvýšit později, vše záleží na vás) přidáte druhou sérii po 10. Po dalším týdnu přidáte další sérii. Pak můžete přidávat počet opakování.  Nebojte se experimentovat. Jen nezapomínejte „MÉNĚ JE VÍCE“.

4.      Na závěr se vždy protáhněte. Protažení nezanedbávejte, neb tím předcházíte zbytečnému přetížení svalů a hlavně bolavým svalům.

Pokud jste úplní začátečníci a nikdy jste s činkami neposilovali, tak se nestyďte a vyhledejte odbornou pomoc fitness instruktora. Vždy je velice důležité cvičit správně, abyste si neublížili a dosáhli s úsměvem na tváři vámi vytouženého výsledku.

Na závěr pár postřehů z praxe.

1.      Ve dvou či více se cvičí lépe, neb člověk hůře hledá výmluvu, proč necvičit.

2.      Zapněte si vaši oblíbenou hudbu. Pomáhá držet rytmus a čas s ní báječně uteče a ani si nevšimnete, že jste cvičili.

3.      Nezapomínejte odpočívat. Unavené tělo se snadněji zraní.

4.      Chvalte se. Je to nejlepší motivace k dalšímu cvičení.

Hodně pohody při posilování a stále úsměv na tváři vám přeje váš e-shop T-zboží.cz.

Zahřátí, posilovaní bicepsů a tricepsů...



Garance doručení 

 

774 454 067
info@t-zbozi.cz

Po - Pá 9.00 - 16.00